Codziennie dostarczamy Wam starannie przygotowane, smaczne, świeże i zdrowe jedzenie na cały dzień. Tworzymy idealnie zbilansowane posiłki, o dokładnie zmierzonej kaloryczności oraz odpowiedniej ilości mikro- i makroskładników. Posiłki od Kapitana Cooka są połączeniem zdrowia ze smakiem oraz wiedzy z doświadczeniem. W kuchni pełną para pracują doświadczeni kucharze, pod okiem szefa Jakuba, który swoje szlify zdobył w najbardziej wymagających restauracjach, m.in. w restauracji Flavoria w hotelu Andersia, na stanowisku szefa kuchni.

Posiłki przygotowujemy każdego dnia i rozwozimy w warunkach chłodniczych, które gwarantują ich świeżość i wysoką jakość. Dostarczamy je do ponad 10 miast w Polsce, ciągle powiększając strefę bezpłatnej dostawy. Stały kontakt z naszymi klientami pozwala nam na coraz lepsze dopasowanie potraw do ich potrzeb i rozwój usług dodatkowych. Jesteśmy za zdrowym i nowoczesnym stylem życia, a nasz kapitalny zespół jest jak rodzina - wspólnie jemy posiłki, omawiamy ważne sprawy, dyskutujemy i śmiejemy się, również poza pracą.

Zweryfikowany sanepid
Pozwolenie HŻ-465/14/1-203/17, Poznań, 29.12.2017
Galeria
4,56
bardzo dobry
na podstawie 70 opinii
88% Klientów pozytywnie oceniło catering Kapitan Cook. Większość z nich docenia esthetics i taste.
4,60
01-12-2022
Posiłki smaczne, urozmaicone.Jedyny minus dla mnie to słodkie śniadania za którymi nie przepadam.
smak, różnorodność, estetyka, składniki
Grazyna, Gdynia
30-11-2022
Nazwa diety groteskowa i absurdalna, ale do samej diety nie można się przyczepić. Wszystko smacznie i dietetycznie, a w ogóle nie czuć, że się jest na diecie. Polecam
Joanna, Warszawa
28-11-2022
Osiągam swój cel, czyli nabieram masy mięśniowej i rośnie siła. Do diety stosuje jeszcze równolegle odżywkę białkową aby wzmocnić efekt. Smak też dobrze wchodzi, nie zdarzyło się ani razu abym musiał jakiś posiłek wyrzucić (a w innych cateringach tak miałem)
Olek, 3miasto
28-11-2022
Bardzo przypadło mi do gustu. Polecam zarówno w kwestii smaku jak i w aspektach dietetycznych (schudłam bez większego wysiłku 5kg w jakieś 7 tygodni)
Joanna, Wrocław
17-02-2022
Korzystam od trzech miesięcy z diety standardowej, jestem zadowolona. Jedzenie mi smakuje, najadam się i dobrze się czuje. Zamieniam posiłki na stronie internetowej kiedy widzę, że czegoś nie lubię. Obsługa klienta sprawna, w tej cenie mój faworyt.
Aga, Warszawa
Poranna dostawa
Catering dostarczany jest w godzinnach porannych. Godziny zależne są od miasta.
Dostawy weekendowe
Catering na niedzielę dostarczany jest z sobotnim zestawem
Sprawdź czy dostarczamy do Twojego miasta
Wpisz co najmniej 3 litery
Data: 12 lipca 2019
Kapitan Cook to jeden z młodszych cateringów na dietetycznej mapie Polski. Firma z Wielkopolski w imponująco szybki sposób przeistoczyła się z lokalnego cateringu w ogólnopolskiego gracza, którego zdrowe posiłki dostępne są już w ponad 10 największych aglomeracjach w naszym kraju. Postanowiliśmy sprawdzić w czym tkwi siła wielkopolskiej firmy i jak wypada na tle firm, które mieliśmy okazję do tej pory testować. Zapraszamy do lektury :)
Wrażenia wizualne
Wszystkie dania prezentowały się dobrze - były kolorowe i apetycznie wyglądające. Doceniamy dbałość o szczegóły wizualne.
Smak i różnorodność
Nie możemy się do niczego przyczepić. Wszystkie składniki były świeże i bardzo dobrej jakości. Tak trzymać. Dania z reguły były różnorodne. Na obiad był nie tylko drób, ale także wieprzowina, wołowina oraz ryby. Bardzo nas ucieszyła wątróbka. Danie kontrowersyjne smakowo natomiast doceniamy wartości zdrowotne. Dwa razy powtórzyło nam się śniadanie - szakszuka. Dodatkowo dwa dni z rzędu mieliśmy w zestawach karkówkę - jednak ze względu na walory smakowe zaserwowanych potraw przymykamy oko na powtórzenia ;) Dla nas najważniejsze jest to, że dieta nie była monotonna, co rano z ogromną ciekawością otwieraliśmy torbę z pudełkami.
Menu
Dzień 1
Śniadanie
Omlet z bananami i syropem klonowym
Chowder kukurydziany
Obiad
Rolada drobiowa faszerowana szpinakiem, marchewka babe i cząstkami ziemniaczanymi
Kolacja
Kapusta z grzybami, kiełbasą i ziemniakami
Dzień 2
Śniadanie
Sałatka jarzynowa zawinięta w szynkę i jajko gotowane
Barszcz ukraiński z jajkiem
Obiad
Pieczony schab w sosie węgierskim z ryżem i brokułami
Kolacja
Papryka faszerowana kaszą gryczaną i indykiem pieczony
Dzień 3
Śniadanie
Gotowane brokuły z jajkiem, boczkiem i orzechami
II Śniadanie
Krem porowo-ziemniaczany z chipsem z szynki parmeńskiej
Obiad
Kurczak tikka masala z warzywami
Kolacja
Gulasz po burgundzku z batatami i świeżą kolendrą
Dzień 4
Śniadanie
Frittata z cukinią i świeżymi ziołami
II Śniadanie
Sałatka z burakiem i pieczonym łososiem
Obiad
Kotlet rybny z fasolą szparagową i pomidorami
Kolacja
Sałatka z polędwiczką wieprzową, słonecznikiem i suszonymi pomidorami
Dzień 5
Śniadanie
Papryka faszerowana boczkiem, cebulą i jajkami
II Śniadanie
Owoce filetowane z miętą i granatem
Obiad
Ryż z kalafiora z indykiem i orzechami
Kolacja
Buraczane kaszotto z grillowanym kurczakiem
Dzień 6
Śniadanie
Szakszuka z boczkiem z brokułami, świeżymi pomidorami i ziołem
II Śniadanie
Smoothie migdałowe z buraka i ananasa
Łosoś na warzywnym musie
Kolacja
Makaron ryżowy z kurczakiem, szpinakiem i suszonym pomidorem
Dostawa
Dostawy przyjeżdżają dużo wcześniej niż zaznaczyliśmy na formularzu. Życzyliśmy sobie pomiędzy 5.00 a 6.00 a często dostawca był w okolicach godziny 3. W naszym przypadku nie był to problem, ale zastanawiamy się jakby to wyglądało, gdybyśmy zamówili dietę do pracy, gdzie recepcja otwierana jest np o 6.?

Dania nigdy nie były rozlane lub wymieszane. Wszystko było dobrze zabezpieczone w pudełkach. Niestety mały minus za torbę w której przyjeżdżają pudełka - często była rozerwana (od zszywaczy) lub pogięta.
Podsumowanie
Ostatniego dnia, na drugie śniadanie zaserwowano nam tatar. Jesteśmy wielkimi fanami tego dania, jednak mamy olbrzymie wątpliwości czy powinno się ono kiedykolwiek znaleźć w diecie pudełkowej. Tatar sam w sobie jest ryzykowny gdy podaje się go na świeżo w restauracji, a co dopiero gdy spożywa się go kilka lub kilkanaście godzin po produkcji, bez możliwości zachowania łańcucha chłodniczego (przyjmujemy zapewnienia firmy o starannie zorganizowanym transporcie chłodniczym, natomiast nigdy nie wiadomo jak długo zajmie Klientowi włożenie torby z jedzeniem do lodówki). Nie lubimy ryzyka i dlatego sprzeciwiamy się takim praktykom w dietach pudełkowych.

Nie do końca rozumiemy ideę nazywania diety jako Paleo w wersji Samuraj. Dieta Paleo ma swoje ścisłe wytyczne, natomiast Samuraj - choć faktycznie jest to Paleo wzbogacone o bezglutenowe zboża - jest osobną dietą. I tak też wg nas powinna się nazywać dieta, którą testowaliśmy - Samuraj. Lubimy prostotę w komunikacji :)

Plusy

Minusy

Test cateringu dietetycznego przeprowadzony przez Cateromarket.pl jest w pełni niezależny. Catering zamawiamy anonimowo aby mieć pewność, że dostajemy posiłki takie same jak pozostali Klienci. Oświadczamy, że nie jest naszą intencją ani nie mamy żadnego interesu w promowaniu bądź deprecjonowaniu którejkolwiek z firm oferujących catering dietetyczny. Do każdej recenzji podchodzimy z najwyższą starannością i szczerością. Nie oznacza to jednak, że wszyscy muszą się z naszą recenzją zgadzać - różni ludzie, różne gusta, różne oczekiwania.