Hero banner
FAQ

Centrum pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jeśli nie zamówiony catering nie dojechał wykonaj następujące kroki:
  • Zaloguj się do Panelu Administracyjnego i wybierz ikonę konta z paska w górnym, prawym rogu strony.
  • W Panelu wybierz opcję „Diety” i sprawdź, czy na pewno jest to dzień dostawy,
  • Przy dniu, w którym dieta nie dojechała wybierz opcje - „Zgłoś problem”
Zostaniesz przeniesiony do „Centrum sporów, gdzie rozpocznie się watek reklamacyjny. Więcej na temat przebiegu reklamacji znajdziesz w wątku: Jak złożyć reklamację?
  • Zaloguj się do Panelu Administracyjnego i wybierz ikonę konta z paska w górnym, prawym rogu strony.
  • Przy dniu, w którym dieta dojechała w złym stanie wybierz opcje „Zgłoś problem”
Zostaniesz przeniesiony do „Centrum sporów, gdzie rozpocznie się watek reklamacyjny. Więcej na temat przebiegu reklamacji znajdziesz w wątku: Jak złożyć reklamację?
Cateromarket opiekuje się reklamacjami zamówień złożonych za naszym pośrednictwem.
Aby złożyć reklamacje:
  • Zaloguj się do Panelu Administracyjnego i wybierz ikonę konta z paska w górnym, prawym rogu strony.
  • W Panelu wybierz opcję „Diety” i sprawdź, czy na pewno jest to dzień dostawy,
  • Przy dniu, w którym dieta nie dojechała wybierz opcje- „Zgłoś problem”
  • Opisz w otworzonym formularzu jakich doświadczyłeś niedogodności i jeśli reklamacja dotyczy uszkodzonego cateringu załącz zdjęcia.
Zostaniesz przeniesiony do „Centrum sporów, gdzie rozpocznie się watek reklamacyjny:
  • O odpowiedzi ze strony cateringu poinformujemy Cię mailowo.
Po otrzymaniu odpowiedzi podejmij decyzje co dalej:
  • Jeśli odpowiedz i propozycja rozwiązania problemu jest dla Ciebie satysfakcjonująca wybierz opcje „Zakończ reklamację” i dieta będzie realizowana w dalszym ciągu bez przeszkód.
  • Jeśli jednak nie udaję się uzyskać porozumienia i proponowana droga rozwiązania tej nieprzyjemnej sytuacji nie jest satysfakcjonująca wybierz opcje „Reklamacja odrzucona”. Otrzymamy wówczas taka informacje i po analizie podejmiemy decyzję o dalszych krokach w tej sprawie.
W przypadku nierozwiązanej sytuacji kwota za ten dzień diety wróci na Twoje konto w Cateromarket.
O pojawieniu się nowego zgłoszenia w „Centrum Sporów” Catering zostaje poinformowany niezwłocznie. Zakładamy, że najdłuższy okres oczekiwania na odpowiedź to 24 godziny.
Dzięki porównywarce Cateromarket można zamówić dietę do ponad 3000 miast i miejscowości na terenie całego kraju. Aby złożyć zamówienie najlepiej zacząć od wyboru miejscowości, a następnie porównać dostępne firmy cateringowe i wybrać tą, która najbardziej nam odpowiada. Na profilu każdej firmy dostępne są zielone przyciski „Kup” lub „Zamów”, które przenoszą do formularza zamówienia, na którym określamy szczegóły naszej diety, podajemy adres dostawy i w ostatnim kroku wygodnie płacimy online.
Catering dietetyczny to nie restauracja :) Co ma swoje dobre i złe strony. Dobrej jakości firma cateringowa zawsze używa najwyższej jakości świeżych produktów. Dlatego cateringi nie gromadzą zapasów, tylko na bieżąco, z dnia na dzień kupują świeże produkty od rolników, z giełd towarowych lub z hurtowni. W momencie gdy złożysz zamówienie, właściciel firmy planuje odpowiednie zakupy. A zatem gdy złożysz zamówienie w poniedziałek po południu, właściciel kupi odpowiednią ilość produktów we wtorek rano i dostawa gotowych posiłków może być najwcześniej w środę przed Twoim śniadaniem. Ze względów logistycznych, niektóre cateringi mogą wydłużyć czas potrzebny na zakupy, gotowanie i dostawę do 3 dni.
Ze względów bezpieczeństwa, ale także dla wygody i szybkości realizacji zamówienia, w porównywarce Cateromarket można płacić jedynie online. Takie transakcje są najbezpieczniejsze i najwygodniejsze zarówno dla firm cateringowych, jak i dla nas. Przelewy tradycyjne zgodnie z regulaminami banków mogą „iść” nawet kilka dni roboczych. Gdybyś złożył zamówienie w poniedziałek z dostawą na środę, firma cateringowa mogłaby nie zdążyć z zaksięgowaniem płatności i nie zrealizowałaby zamówienia. A to zapewne skutkowałoby niepotrzebnymi reklamacjami i negatywnymi emocjami.
Wymagamy od Ciebie tylko naprawdę niezbędnych danych, które są potrzebne do celów organizacyjnych, księgowych i do realizacji dostawy. Dlatego poprosimy Ciebie o podanie imienia, nazwiska, numeru telefonu, adresu email oraz Twoich danych adresowych, pod które ma trafić paczka z jedzeniem. Przy danych do dostawy możesz także opcjonalnie wypełnić pola „Kod do domofonu” oraz „Dodatkowe uwagi”. Nie są one wymagane, ale jeśli mieszkasz w bloku to warto podać kurierowi kod do klatki aby dostawa przebiegła w sposób bezkontaktowy i żebyś nie musiał wstawać w środku nocy aby otworzyć drzwi.
Po złożeniu zamówienia wyślemy do Ciebie automatycznego maila z potwierdzeniem, że zamówienie zostało zarejestrowane. Po kolejnych kilku minutach powinniśmy dostać informację od operatora płatności o statusie Twojej płatności. Jeśli płatność przebiegła pomyślnie, wyślemy Ci kolejnego maila z potwierdzeniem, że pieniądze są już na koncie firmy cateringowej. Takie samo powiadomienie trafi do cateringu dietetycznego. Opcjonalnie możesz spodziewać się także kontaktu ze strony firmy cateringowej. Ma to miejsce np. wówczas gdy dietetyk w firmie cateringowej chciałby z Tobą coś wyjaśnić lub doprecyzować - zazwyczaj przy bardziej wymagających dietach.
Wszystko się może zdarzyć, niestety. Raz na kilkaset tysięcy wysyłek może się np. zawiesić serwer u zewnętrznego dostawcy, który uniemożliwia wysłanie maili. Są to jednak przypadki bardzo rzadkie. Zazwyczaj mail do Ciebie dojdzie w ciągu maksymalnie kilku minut. Upewnij się także, że wiadomość nie znalazła się w Twojej zakładce SPAM. Jeśli mimo wszystko maila nie ma – spokojnie – skontaktuj się z nami na czacie, na FB lub poprzez [email protected]
Oczywiście. W każdej chwili możesz zmienić datę i/lub miejsce dostawy w trwającym zamówieniu. Zrobisz to bardzo szybko i wygodnie po zalogowaniu do Panelu Klienta. Odszukaj w Panelu swoje aktywne zamówienia i wybierz “Edycja zamówienia”. Nie masz jeszcze założonego Panelu Klienta? Żaden problem! Zarejestruj się tutaj, a my przypiszemy Twoje wcześniejsze zamówienia do nowo utworzonego konta (pamiętaj tylko aby podać dokładnie ten sam adres email co przy składaniu zamówienia).
Rezygnacja z zamówienia jest zależna od tego czy Catering bierze udział w programie „CateroProtect” czy też nie.

Jeżeli Catering nie bierze udziału w programie ochrony „CateroProtect” decyzję o anulowaniu zamówienia podejmuje wyłącznie firma cateringowa, a nie Cateromarket. W celu anulowania zamówienia należy skontaktować się bezpośrednio cateringiem, który przygotowuje dietę. Ważne, aby pamiętać, że anulowanie zamówienia i zwrot środków może się wiązać z potrąceniem dodatkowej prowizji, zgodnie z regulaminem danej firmy cateringowej.

Jeżeli wybrana firma bierze udział w programie ochrony „CateroProtect” możesz zrezygnować z zamówienia w następujący sposób:
  • Zaloguj się do Panelu Administracyjnego i wybierz ikonę konta z paska w górnym, prawym rogu strony.
  • W Panelu wybierz opcję „Diety” i „Edycja zamówienia” a następnie wybierz co chcesz z danym zamówieniem zrobić.
Pamiętaj, że podobnie jak przy zamawianiu nie możesz z diety zrezygnować z dnia na dzień i rezygnacja jest ona możliwa z opóźnieniem, które definiuje dany catering. Zazwyczaj są to dwa dni. Po wykonaniu operacji Catering otrzyma informacje o Twojej rezygnacji a pozostała kwota Wpłaty trafi na Twoje konto z Cateromarket. Jej wysokość możesz sprawdzić w Panelu, znajdziesz ją tutaj: Jeśli nie wykorzystasz tej kwoty przez kolejne 14 dni od rezygnacji kwota zostanie zwrócona na Twoje konto.
Zmiana diety jest możliwa, jeśli Catering bierze udział w programie „CateroProtect” W pierwszym kroku zrezygnuj z diety obecnej a w kolejnym wybierz nową.
Aby zrezygnować z diety:
  • Zaloguj się do Panelu Administracyjnego i wybierz ikonę konta z paska w górnym, prawym rogu strony.
  • W Panelu wybierz opcję „Diety” i „Edycja zamówienia” a następnie wybierz co chcesz z danym zamówieniem zrobić.
Pamiętaj, że podobnie jak przy zamawianiu nie możesz z diety zrezygnować z dnia na dzień i rezygnacja jest ona możliwa z opóźnieniem, które definiuje dany catering. Zazwyczaj są to dwa dni. Po wykonaniu operacji Catering otrzyma informacje o Twojej rezygnacji a pozostała kwota Wpłaty trafi na Twoje konto z Cateromarket. Jej wysokość możesz sprawdzić w Panelu. Aby wybrać nową dietę:
  • Wybierz nową dietę korzystając z naszej wyszukiwarki na stronie głównej https://cateromarket.pl lub z jednej z propozycji, która podeślemy mailem,
  • Przejdź do koszyka i sfinalizuj zamówienie,
  • Ciesz się nową dietą😊
Możesz zmienić dni dostaw diety.
Aby zmienić dni dostawy diety:
  • Zaloguj się do Panelu Administracyjnego i wybierz ikonę konta z paska w górnym, prawym rogu strony.
  • W Panelu wybierz opcję „Diety” i „Edycja zamówienia” a następnie wybierz opcję „Edycja dni dostawy”.
W przypadku rezygnacji kwotę za niewykorzystaną dietę zwrócimy na Twoje konto w Cateromarket i będzie ona dostępna do ponownego wykorzystaniu.
Wysokość zwrotu wynika z ilości niewykorzystanych dni diety oraz kosztów dostawy. Znajdziesz ją tutaj: Jeśli nie wykorzystasz tej kwoty przez kolejne 14 dni od rezygnacji kwota zostanie zwrócona na Twoje konto.
Aby wybrać nową dietę:
  • Wybierz nową dietę korzystając z naszej wyszukiwarko na stronie głównej lub z jednej z propozycji, która podeślemy mailem,
  • Przejdź do koszyka i sfinalizuj zakup. Kwota zakupu zostanie pomniejszona o zgromadzone środki.
  • Ciesz się nową dietą😊
Znajdziesz ją tutaj: Jeśli nie wykorzystasz tej kwoty przez kolejne 14 dni od rezygnacji kwota zostanie zwrócona na Twoje konto.
Godziny dostaw w cateringach dietetycznych bywają różne i zależą od firmy cateringowej. Najczęściej praktykowane są 2 modele dostaw: (a) dostawa w godzinach wczesno-porannych (w godzinach od 2 w nocy do 9 rano) lub (b) dostawa wieczorno-nocna (w godzinach od 16 do 23), gdzie kurier przywozi nam posiłki na następny dzień. Co ciekawe, jedna firma cateringowa może oferować zarówno dostawy poranne jak i wieczorne do wyboru klienta lub podzielić część dostaw tylko na wieczorne, a drugą część tylko na poranne - w zależności od optymalnej trasy kuriera. Na profilu cateringu oraz na formularzu zamówień można zapoznać się z informacjami o dostawach dla każdej firmy.
To zależy od firmy cateringowej, w której składasz zamówienie. Czasami dostawa jest już wliczona w cenę cateringu, a czasami należy dodatkowo zapłacić za usługę logistyczną. Szczególnie w przypadku małych miejscowości lub miejscowości znacznie oddalonych od granic administracyjnych większych ośrodków miejskich, firmy cateringowe mogą wymagać dopłaty, aby zrekompensować swoje dodatkowe koszty logistyczne. W celu sprawdzenia kosztów dostawy, wejdź na profil firmy i zobacz w sekcji “Dostawa” czy Twoja miejscowość jest w bezpłatnej strefie dostaw. O ewentualnych dopłatach za dostawę poinformujemy Cię także przed złożeniem zamówienia, Nie musisz się obawiać, że bez Twojej wiedzy cokolwiek doliczymy.
Prawdopodobnie tak! Cateromarket porównuje ponad 700 firm z ok. 3000 miast, miejscowości i wsi na terenie całej Polski. Wszystkie miasta, w których dostępny jest catering dietetyczny znajdziesz w formie alfabetycznej listy tutaj.
Brak Twojej miejscowości na liście nie musi oznaczać, że nie możesz zamówić diety z dostawą do domu. Niektóre firmy cateringowe oferują dowóz w nietypowe i bardziej odległe miejsce za dodatkową dopłatą lub rezygnują z dopłaty, jeśli chciałbyś zamówić więcej zestawów pod ten sam adres. Jednak jest to kwestia bardzo indywidualna i wszystko zależy od Twojej docelowej lokalizacji oraz możliwości logistycznych cateringu.
O ile nie zażyczysz sobie inaczej, dostawa jest zawsze bezkontaktowa. Prawie żaden użytkownik cateringu nie zna swojego kuriera, ponieważ nie ma takiej potrzeby. Najpowszechniejszym modelem dostawy jest pozostawienie przez kuriera paczki we wskazanym przez Ciebie, bezpiecznym miejscu. Najczęściej Klienci proszą aby torbę z jedzeniem pozostawić pod drzwiami na wycieraczce. Jednak możliwości są w zasadzie nieograniczone, a kurierzy bardzo elastyczni. Jeśli mieszkasz w bloku, możesz podać na formularzu zamówienia kod do domofonu aby kurier wszedł na klatkę bez budzenia w środku nocy. Możesz także dorobić klucz do bramy i przy pierwszej dostawie przekazać go kurierowi. Dotyczy to także mieszkańców domków jednorodzinnych, którzy umożliwiają kurierowi wejście na posesję.
Generalnie tak, ale przed zamówieniem diety z dostawą do pracy, należy się upewnić czy godziny dostaw oferowane przez catering są zbieżne z godzinami otwarcia Twojego biura. Czy jeśli dostawa jest realizowana o 4 lub 5 rano to czy w miejscu pracy jest ktoś kto mógłby odebrać paczkę (np. portier lub ochroniarz)?
Oczywiście. W każdej chwili możesz zmienić zarówno datę jak i miejsce (adres) dostawy w trwającym zamówieniu. Zrobisz to bardzo szybko i wygodnie po zalogowaniu do Panelu Klienta. Odszukaj w Panelu swoje aktywne zamówienia i wybierz “Edycja zamówienia”. Nie masz jeszcze założonego Panelu Klienta? Żaden problem! Zarejestruj się tutaj, a my przypiszemy Twoje wcześniejsze zamówienia do nowo utworzonego konta (pamiętaj tylko aby podać dokładnie ten sam adres email co przy składaniu zamówienia).
Wymagamy od Ciebie tylko naprawdę niezbędnych informacji. Oprócz oczywistych danych adresowych (tj. ulica, miasto, kod pocztowy) zachęcamy także do wypełnienia opcjonalnych pól „Kod do domofonu” oraz „Dodatkowe uwagi”. Nie są one wymagane, ale im więcej informacji podasz kurierowi, tym sprawniej zostanie dostarczona Twój catering i zminimalizujesz ryzyko ewentualnej pomyłki. Nowe osiedla potrafią być naprawdę skomplikowane, więc ułatwmy kurierowi pracę tak bardzo jak to tylko możliwe.
Ze względów bezpieczeństwa, ale także dla wygody i szybkości realizacji zamówienia, w porównywarce Cateromarket można płacić jedynie online. Takie transakcje są najbezpieczniejsze i najwygodniejsze zarówno dla firm cateringowych, jak i dla nas. Przelewy tradycyjne zgodnie z regulaminami banków mogą „iść” nawet kilka dni roboczych. Gdybyś złożył zamówienie w poniedziałek z dostawą na środę, firma cateringowa mogłaby nie zdążyć z zaksięgowaniem płatności i nie zrealizowałaby zamówienia. A to zapewne skutkowałoby niepotrzebnymi reklamacjami i negatywnymi emocjami.
Przede wszystkim zachowaj spokój, nic się nie stało. Jeśli płatność online się nie powiodła, to masz dwa możliwe rozwiązania. Szybsze i wygodniejsze - w automatycznym mailu od nas z informacją o nowym zamówieniu znajdziesz link do ponowienia płatności. Link jest ważny przez 24 godziny i umożliwia Ci wygodne dokończenie tej samej transakcji. Drugą opcją jest złożenie nowego zamówienia od początku, co niestety będzie bardziej czasochłonne. Należy również pamiętać, że nieopłacone zamówienia są po pewnym czasie automatycznie anulowane i nie będą realizowane.
Szczerze mówiąc, nie widzimy żadnego. Transakcje online są powszechnie uważane za najbezpieczniejszy sposób płatności w Internecie, który zapewnia komfort zarówno stronie kupującej, jak i sprzedającej. Ty masz gwarancję, że nikt Cię nie oszuka, a catering ma gwarancję, że na czas dostanie zapłatę za przygotowanie diety. Bezpieczeństwo naszych płatności gwarantuje największy w Polsce operator płatności, firma PayU.
Płatności online są bezpieczną i darmową usługą dla konsumentów. Nie zostaniesz obciążony żadnymi dodatkowymi opłatami. Prowizję dla pośrednika płatności, ponosi zawsze strona sprzedająca.
Kontakt
Wiadomość wysłana!
Skontaktujemy się z Tobą w pierwszym wolnym terminie.
Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z Nami bezpośrednio
Lub skorzystaj z formularza