DIETA PUDE艁KOWA odchudzaj膮ca

Rodzaje diet
Wi臋kszo艣膰 obecnych klient贸w zaczyna艂a swoj膮 przygod臋 z cateringiem dietetycznym w艂a艣nie od diety odchudzaj膮cej. Gdy przerasta nas samodzielne wa偶enie sk艂adnik贸w, wyliczanie kalorii, a mo偶e przede wszystkim monotonia w diecie, to nie ma lepszego sposobu na zb臋dne kilogramy ni偶 profesjonalny catering z dostaw膮 do domu. Istnieje ca艂a masa tzw. diet cud, kt贸re pomagaj膮 rzekomo pozby膰 si臋 zb臋dnych kilogram贸w. Ale w dietetyce nie ma ani cud贸w, ani drogi na skr贸ty. S膮 wprawdzie drako艅skie diety 1000 kcal, s膮 posty warzywno-owocowe, s膮 detoksy sokowe, kt贸re pozwalaj膮 schudn膮膰 szybko, ale... na chwil臋. Wbrew pozorom to nie sztuka schudn膮膰, sztuk膮 jednak jest utrzymanie wymarzonej sylwetki. Jak tego dokona膰? Odpowied藕 jest prosta i dla wielu os贸b鈥 niesatysfakcjonuj膮ca.
Cateringi dietetyczne oferuj膮ce diet臋 odchudzaj膮c膮
Diatta
Niskokaloryczna
Diatta
4,98
od 47,20 z艂 /dzie艅
KUP TERAZ
Diatta
Montignaca
Diatta
4,98
od 52,00 z艂 /dzie艅
KUP TERAZ
Nie wiesz czy dieta Standard jest odpowiednia dla Ciebie?
Nasz poradnik pomo偶e Ci podj膮膰 decyzj臋!
Fit Apetit
Slim Fit
Fit Apetit
4,62
od 54,00 z艂 /dzie艅
KUP TERAZ
Fit Apetit
Low carb
Fit Apetit
4,62
od 64,00 z艂 /dzie艅
KUP TERAZ
Food Harmony
Fit Harmony
Food Harmony
4,96
od 66,00 z艂 /dzie艅
KUP TERAZ
Dieta Pomidor
Odchudzaj膮ca
Dieta Pomidor
5,0
od 42,00 z艂 /dzie艅
KUP TERAZ
Catering Mistrza
DIETA KETOGENICZNA
Catering Mistrza
5,0
od 78,00 z艂 /dzie艅
KUP TERAZ
Diety Treningowe
Keto
Diety Treningowe
4,75
od 43,50 z艂 /dzie艅
KUP TERAZ
M贸j Catering
Dieta Koktajlowa
M贸j Catering
4,89
od 85,00 z艂 /dzie艅
KUP TERAZ
M贸j Catering
Dieta Standardowa
M贸j Catering
4,89
od 38,00 z艂 /dzie艅
KUP TERAZ
M贸j Catering
Dieta Niskie IG by Joanna Krupa
M贸j Catering
4,89
od 84,00 z艂 /dzie艅
KUP TERAZ
M贸j Catering
Zdrowy Lunch Wege
M贸j Catering
4,89
od 36,00 z艂 /dzie艅
KUP TERAZ
M贸j Catering
Dieta Flexitaria艅ska
M贸j Catering
4,89
od 81,00 z艂 /dzie艅
KUP TERAZ
M贸j Catering
Dieta Odchudzaj膮ca Wegetaria艅ska
M贸j Catering
4,89
od 36,00 z艂 /dzie艅
KUP TERAZ
M贸j Catering
Dieta Sportowa
M贸j Catering
4,89
od 82,00 z艂 /dzie艅
KUP TERAZ
M贸j Catering
Dieta Sirtfood
M贸j Catering
4,89
od 80,00 z艂 /dzie艅
KUP TERAZ
M贸j Catering
Dieta Wegetaria艅ska
M贸j Catering
4,89
od 38,00 z艂 /dzie艅
KUP TERAZ
M贸j Catering
Dieta Odchudzaj膮ca
M贸j Catering
4,89
od 36,00 z艂 /dzie艅
KUP TERAZ
M贸j Catering
Dieta Niskow臋glowodanowa
M贸j Catering
4,89
od 81,00 z艂 /dzie艅
KUP TERAZ
Love Catering
Simply (Vege)
Love Catering
4,95
od 70,30 z艂 /dzie艅
KUP TERAZ
Love Catering
SIRT (Standard)
Love Catering
4,95
od 85,10 z艂 /dzie艅
KUP TERAZ
Love Catering
MAMA
Love Catering
4,95
od 83,25 z艂 /dzie艅
KUP TERAZ
Love Catering
SIRT (Vege)
Love Catering
4,95
od 85,10 z艂 /dzie艅
KUP TERAZ
Love Catering
Simply (Standard)
Love Catering
4,95
od 70,30 z艂 /dzie艅
KUP TERAZ
Love Catering
Bulion Diet (Standard)
Love Catering
4,95
od 90,65 z艂 /dzie艅
KUP TERAZ
Love Catering
Intermittent Fasting Vege
Love Catering
4,95
od 82,33 z艂 /dzie艅
KUP TERAZ
Pozosta艂e diety
Zdrowe Odchudzanie
Easy Diet
3,78
od 44,00 z艂 /dzie艅
Zdrowe odchudzanie
Menu Catering
0,0
od 56,00 z艂 /dzie艅
Zbilansowana
PROFESJONALNAdieta.pl
0,0
od 58,00 z艂 /dzie艅
Whole30
Nutridieta
4,9
od 60,00 z艂 /dzie艅

G艂贸wne zasady diety odchudzaj膮cej

Wystarczy tylko i a偶 zdrowa, odpowiednio zbilansowana dieta pude艂kowa poni偶ej naszego zapotrzebowania kalorycznego, a tak偶e regularny ruch, kt贸re razem nie tylko pomog膮 Ci szybciej osi膮gn膮膰 zamierzone cele sylwetkowe, lecz r贸wnie偶 b臋d膮 mia艂y wymierne, d艂ugoterminowe korzy艣ci dla Twojego zdrowia i samopoczucia. Najwa偶niejsz膮 zasad膮 podczas odchudzania, to zmiana nawyk贸w na sta艂e. Podkre艣lamy na ka偶dym kroku, 偶e szczup艂a sylwetka jest efektem "ubocznym" dobrze dobranej diety. W zwi膮zku z tym, jad艂ospis odchudzaj膮cy powinien dostarcza膰 wystarczaj膮c膮 ilo艣膰 kalorii i by膰 bogaty we wszystkie sk艂adniki od偶ywcze. Zapomnij o monodietach, wykluczeniach produkt贸w skrobiowych lub dietach d la grup krwi. To na d艂u偶sz膮 met臋 nie dzia艂a.

12 zasad zdrowego odchudzania

1. Lekki deficyt kaloryczny. W tym celu nale偶y obliczy膰 ca艂kowite zapotrzebowanie organizmu na energi臋 (CPM). Je艣li chcesz schudn膮膰, nale偶y lekko zmniejszy膰 spo偶ywane kalorie, cho膰 nie oznacza to diety 1000 kcal. Je艣li masz problem z wyliczeniem CPM, zaufaj dietetykom i profesjonalnym kucharzom. Dieta odchudzaj膮ca catering to gotowe posi艂ki, o wyliczonej racji kalorycznej, kt贸re gwarantuj膮 skuteczn膮 i trwa艂膮 utrat臋 kilogram贸w. Opr贸cz wygody zyskujesz wi臋cej czasu na aktywno艣膰 fizyczn膮. Nie zapominaj o niej podczas odchudzania.
2. Pij du偶o wody 鈥 wiesz, 偶e organizm mo偶e reagowa膰 g艂odem na niedob贸r p艂yn贸w?
3. Poznaj syc膮ce oblicze b艂onnika! W艂贸kno pokarmowe znajduj膮ce si臋 w warzywach, owocach, produktach pe艂noziarnistych, nasionach i orzechach to spos贸b na wype艂nienie 偶o艂膮dka. Razem z wod膮 p臋cznieje w przewodzie pokarmowym, daj膮c uczucie syto艣ci na d艂ugi czas. Spowalnia r贸wnie偶 wyrzut glukozy do krwi, dlatego dzi臋ki b艂onnikowi nie gr膮偶膮 Ci nag艂e wzrosty i spadki cukru, wywo艂uj膮ce 鈥瀢ilczy g艂贸d鈥.s
4. Jedz wi臋cej bia艂ka. Ten sk艂adnik pokarmowy podnosi wydatkowanie energii, a niski indeks glikemiczny produkt贸w bia艂kowych, nie powoduje skok贸w glukozy.
5. Dbaj o umiarkowane ilo艣ci t艂uszczu. Nie wyzbywaj si臋 go z diety. Ten sk艂adnik jest niezb臋dny do produkcji hormon贸w. Poza tym, razem z bia艂kiem i b艂onnikiem reguluj膮 gospodark臋 w臋glowodanow膮. Nie powinno go by膰 jednak zbyt du偶o w menu diety pude艂kowej. Wybieraj 藕r贸d艂a t艂uszczu w postaci awokado, orzech贸w i nasion, kt贸re dodatkowo s膮 skarbnic膮 minera艂贸w i witamin.
6. W艂膮cz do diety produkty bogate w chrom. Ten pierwiastek pomo偶e zapanowa膰 nad ochot膮 na s艂odkie. Znajdziesz go w pe艂noziarnistych produktach, kaszach, jajach, kakao, dro偶d偶ach, mi臋sie i rybach, a tak偶e w niekt贸rych warzywach, jak zielony groszek, czy broku艂y.
7. W艂膮cz do diety produkty pe艂noziarniste, ogranicz spo偶ywanie pieczywa i pszennych makaron贸w.
8. Zaprzyja藕nij si臋 z ksylitolem i erytrolem, kt贸re pomog膮 Ci w przygotowaniu smacznych i dietetycznych deser贸w. Tak, tak - odchudzaj膮cy catering dietetyczny to tak偶e fit desery!
9. Ogranicz spo偶ycie owoc贸w, do 2 porcji dziennie. Wybieraj cz臋艣ciej warzywa, kt贸re maj膮 znikom膮 ilo艣膰 kalorii. Je mo偶esz je艣膰 bez ogranicze艅.
10. Jedz od 4 do 5 posi艂k贸w dziennie, by nie dopuszcza膰 do nag艂ych wzrost贸w g艂odu. Zadbana gospodarka w臋glowodanowa pomaga w utrzymaniu prawid艂owego apetytu. 呕eby dobrze zorganizowa膰 jad艂ospis odchudzaj膮cy, miej przygotowane na kilka dni posi艂ki i przek膮ski, kt贸re mo偶esz wyj膮膰 z lod贸wki i wzi膮膰 do pracy. Je艣li potrzebujesz inspiracji 偶ywieniowych, wypr贸buj odchudzaj膮c膮 diet臋 pude艂kow膮. To gwarancja poznawania nowych po艂膮cze艅 smakowych, kt贸re nie tylko s膮 smaczne, ale r贸wnie偶 dietetyczne.
11. Wystrzegaj si臋 wyciskanych sok贸w 鈥 to p艂ynny cukier i kalorie, kt贸re w og贸le nie syc膮. Napij si臋 lepiej wody z octem jab艂kowym lub z kilkoma kroplami cytryny.
12. Uwa偶aj na "ukryte kalorie". Oblizanie 艂y偶ki po ma艣le orzechowym, dodatkowy plasterek sera, gar艣膰 orzeszk贸w ziemnych pomi臋dzy posi艂kami, pestki s艂onecznika przegryzane do filmu - pami臋taj, 偶e to wszystko ma wp艂yw na ostateczn膮 liczb臋 kalorii, kt贸r膮 codziennie spo偶ywasz. Nagle mo偶e si臋 okaza膰, 偶e twoja dieta 1500 kcal zmieni si臋 przez jak膮艣 przek膮sk臋 w 1700 kcal. A co je艣li twoje dzienne zapotrzebowanie wynosi 1600 kcal? W takim przypadku nasze skrupulatne odchudzanie zmieni si臋 po prostu w przybieranie na wadze.

Przyk艂adowy jad艂ospis na diecie odchudzaj膮cej

Dobra dieta, to taka, na kt贸rej nie czujemy, 偶e jeste艣my. Dlatego dobry jad艂ospis powinien zawsze zawiera膰 dietetyczne i zdrowe desery. Tak, zgadza si臋 - dieta odchudzaj膮ca to nie tylko gotowane na parze broku艂y i kalafior. Dobry dietetyk we wsp贸艂pracy z dobrym kucharzem potrafi膮 zdzia艂a膰 cuda. Profesjonalny catering dietetyczny zawsze dba o to aby zrzuca膰 zb臋dne kilogramy z przyjemno艣ci膮.

Przyk艂adowy jad艂ospis na zbilansowanej diecie odchudzaj膮cej 1200 kcal

艢niadanie
Placuszki karobowe z 偶urawin膮 z jogurtem malinowym
II 艢niadanie
Pasztet warzywny z soczewic膮 i porem z domow膮 sa艂atk膮 jarzynow膮
Obiad
Bia艂a komosa po w艂osku z filetem z kurczaka zapiekanym z pomidorami i mozzarell膮 z sur贸wk膮 z koprem w艂oskim
Podwieczorek
Tarta jaglano-cynamonowa z jab艂kami i je偶ynami
Kolacja
Mix sa艂at z rukol膮, warzywami korzeniowymi pieczonymi w zio艂ach i serkiem

Efekty diety odchudzaj膮cej

Schudn膮膰 szybko, m膮drze i bez efektu jojo? To mo偶liwe! Oczywi艣cie pisz膮c "szybko" nie mamy na my艣li "5 kilogram贸w w tydzie艅". Chudn膮c zdrowo, nie powiniene艣 traci膰 wi臋cej, ni偶 0,5 kg do 1 kg tygodniowo. W ten spos贸b unikniesz takich nieprzyjemnych skutk贸w ubocznych, jak szybki powr贸t kilogram贸w po zako艅czeniu odchudzania czy obwis艂a sk贸ra. Po艂膮czenie odpowiednio zbilansowanego planu z deficytem kalorycznym i aktywno艣ci膮 fizyczn膮 w przypadku zdrowej osoby w zupe艂no艣ci wystarczy, by zobaczy膰 szybkie efekty Twojej pracy.
Ta dieta jest dla Ciebie?
Za艂贸偶 konto przed pierwszym zam贸wieniem i ciesz si臋 rabatami dla naszych najlepszych Klient贸w!
Gwarancja najni偶szej ceny
Ceny na Cateromarket.pl s膮 takie same jak bezpo艣rednio na stronie cateringu. Nie ma obawy, 偶e przep艂acisz.
Bezpiecze艅stwo zakup贸w
Dbamy o Twoj膮 prywatno艣膰 w sieci i o Twoje pieni膮dze, dlatego chronimy Twoje dane osobowe. Do obs艂ugi p艂atno艣ci online korzystamy z najbezpieczniejszego operatora p艂atno艣ci 鈥 PayU.
Inne popularne diety