2,83
niedopracowany
na podstawie 14 opinii
42% Klientów
pozytywnie oceniło catering Pobite Gary.
Karolina • Warszawa
1,40
smak, różnorodność, estetyka, składniki
Zamawiam dietę bez laktozy i glutenu, 1200 kcl. Może zacznijmy od tego, że do mojego pierwszego dnia po powrocie na catering dostałam mały dodatek w obiedzie - mianowicie WŁOS! Oh, cóż za cudowny start.. Ludzie przy produkcji zdecydowanie nie używają czepków na włosy, co w tych czasach uważam jest nie do pomyślenia.. Dieta jest po niżej przeciętnej, bez smaku, bez pomysłu. Śniadanie głównie składają się z owsianki i niczym poza tym. Drugie śniadania to zupy, ale w takiej ilości, że nawet 3 letnie dziecko by nie zapełniło brzuszka tym. Obiady to zazwyczaj coś z pomidorami z puszki, np: niskiej jakości kiełbasa. Podwieczorki są ok, bo to zazwyczaj coś słodkiego, ale królową kolacji jest cieciorka. Catering nastawiony jest na najtańsze produkty i zero urozmaitości. Plus kaloryczność też trzeba dobijać samemu, bo dania zamiast zawierać 1200 kcl, mają po 1000 kcl. Myślę, że o wiele lepiej jest dołożyć 100-200 zł miesięcznie do dobrego cateringu, a nie marnować pieniądze na to COŚ. NIE POLECAM
0
0
dagmara • szczecin
1,00
smak, różnorodność, estetyka, składniki, pudełko, opłacalność
Zakupiłam na próbę 3 dni z wyborem menu ponad miesiąc temu. Od miesiąca katering nie wstawił menu do wyboru. Codziennie się upominam. W nieskończoność muszę przekładać wybrane dni żeby nie dostać losowego jedzenia. Otrzymałam wiadomość od kateringu: " koleżanka zapomina wcisnąć "upublicznij" i nie jest ono widoczne w aplikacji, obiecuje że już będę tego pilnować" Jednak od miesiąca bez rezultatu . Mają klienta w głębokim poszanowaniu. Gdy poprosilam o zwrot pięniędzy w związku z tym że nie mogę zrealizować swojego zamówienia, to przestali odpisywać na maile. Od miesiąca nie dostałam ani diety ani zwrotu pieniędzy. Szkoda nerwów!!! Z takim brakiem szacunku się jeszcze nie spotkałam !!!
0
0
Lidia • Piekary Śląskie
1,45
smak, różnorodność, składniki, pudełko, opłacalność
W pierwszym dniu nie otrzymałam dostawy. Kontakt z biurem obsługi bezproblemowy, to na plus. Otrzymywałam posiłki przez trzy dni - jedzenie niezgodne z menu, dla mnie niesmaczne (a mam porównanie z innymi cateringami), część nie nadawała się do jedzenia i musiałam wyrzucać. w drugim dniu zadzwoniłam z rezygnacją. przemiła Pani przyjęła anulację zamówienie (wysłana także mailem). zwrot środków za siedem niewykorzystanych dni miałam otrzymać w przeciągu 14 dni. minął miesiąc i nic. Czuję się oszukana!! Dzwoniłam, pisała maile i nadal nic. Niestety nie mogę polecić tego cateringu. Sama już nigdy z niego nie skorzystam, to na pewno.
2
0
Łukasz • Kraków
1,00
smak, różnorodność, estetyka, składniki, pudełko, opłacalność
Bardzo słabo i bardzo niesmacznie. Obiad znam na pamięć ryż i kurczak... Dziwne porcje, w dwóch takich samych dietach inny wygląd np. mięsa albo inna waga tych samych dań. Składanie reklamacji mija się z celem, bo odpowiedzi są idiotycznie głupie pokazujące poziom tego kateringu. Nabijanie i oszukiwanie ludzi, nie dajcie się nabrać, na rynku jest wiele lepszych kateringów za te same pieniądze. Zgrzewanie jedzenia powoduje że często jest ono otwarte, to tak w ramach lepszej jego jakości pewnie...
3
0
Magdalena • Kraków
2,90
estetyka, pudełko
opłacalność
Nie polecam !! Obsługa i dostawy dramat. W ciągu 2 tygodni diety nie otrzymałam 3 dodatkowych obiadów i 1 śniadania. Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Sam catering przyzwoity.
1
0