Fitness Catering - logo

Fitness Catering

4,84
4,84
4.8
R贸偶norodno艣膰
4.7
Smak
4.9
Dostawa
4.9
Estetyka
4.9
Pude艂ko
4.8
Jako艣膰 sk艂adnik贸w
  • Dost臋pne diety i menu

Dost臋pne diety i menu

Zdrowe Odchudzanie
Zdrowa dieta na co dzie艅
Wege
Wege + Ryby
Low IG
Sport - Masa
Low carb
6 - Pack
Bezmleczna & bezglutenowa
Paleo
Samuraja
Ketogeniczna
Sirt | Faza 1 | Etap 1
Sirt | Faza 1 | Etap 2
Sirt | Faza 2 | Etap 1
Sirt | Faza 2 | Etap 2
  • O cateringu

    O cateringu

    Firm臋 Fitness Catering stworzyli艣my z my艣l膮 o osobach aktywnych, kt贸re nie maj膮 czasu na zakupy i gotowanie odpowiednio skomponowanych, warto艣ciowych i zbilansowanych posi艂k贸w. Chcemy udowodni膰, 偶e jedzenie na zam贸wienie wcale nie musi by膰 niezdrowe i pozbawione warto艣ci od偶ywczych. Wr臋cz przeciwnie - wygodna dieta typu lightbox jest skomponowana w taki spos贸b, aby codziennie dostarcza膰 wszystkich niezb臋dnych sk艂adnik贸w od偶ywczych.

    DIETETYK
    Katarzyna Tobiasz
    • Zweryfikowany sanepid

      Pozwolenie H呕N.6134.00079.2014, Warszawa, 22.10.2014

    Miasta i dostawa

    • Abramowice Ko艣cielne,
    • Abramowice Prywatne,
    • Adam贸w gm. Brzeziny,
    • Adam贸w gm. Grodzisk Mazowiecki,
    • Adam贸w Drwalewski,
    • Adam贸w-Parcel,
    • Adam贸w-Wie艣,
    • Adam贸wek gm. Czosn贸w,
    • Adamowice gm. Kutno,
    • Adamowizna gm. Grodzisk Mazowiecki,
    • Aleksandr贸w gm. Niepor臋t,
    • Aleksandr贸w gm. Pniewy,
    • Aleksandr贸w gm. Czosn贸w,
    • Aleksandr贸w Kujawski,
    • Aleksandr贸w 艁贸dzki,
    • Aleksandr贸wka gm. D臋be Wielkie,
    • Andrespol,
    • Anielin gm. Stryk贸w,
    • Annowo gm. Czerwonak,
    • Antoniew gm. Aleksandr贸w 艁贸dzki,
    • Antonin贸w gm. Piaseczno,
    • Antoni贸w gm. Mykan贸w,
    • Arciszewo gm. Pruszcz Gda艅ski,
    • Aryn贸w,
    • August贸wek gm. Czosn贸w,
    • Babice Nowe,
    • Babiczki,
    • Babki gm. Mosina,
    • Badowo-M艣ciska,
    • B膮k贸w gm. D艂ugo艂臋ka,
    • B膮k贸wka gm. Piaseczno,
    • B膮kowo gm. Kolbudy,
    • Balice gm. Zabierz贸w,
    • Banino,
    • Baniocha,
    • Barak gm. Jastk贸w,
    • Baran贸w,
    • Baranowice gm. K膮ty Wroc艂awskie,
    • Baran贸wko gm. Mosina,
    • Baranowo gm. Tarnowo Podg贸rne,
    • Baranowo gm. Mosina,
    • Wi臋cej
    Dostawa poranna
    Dostawy weekendowe
    Catering na niedziel臋 dostarczany jest z sobotnim zestawem
  • Zdj臋cia

  • Opinie

    Opinie

    4,84
    艣rednia ocena z 95 opinii
    R贸偶norodno艣膰
    4.8
    Smak
    4.7
    Dostawa
    4.9
    Estetyka
    4.9
    Pude艂ko
    4.9
    Jako艣膰 sk艂adnik贸w
    4.8

    5.00

    Samuraja

    Jedzenie petarda, wszystko bardzo dobre, wszystko dobrze rozpisane, ile bia艂ka, w臋glowodan贸w, kalorii i t艂uszczy. Polecam

    • 0
    • 0
    Smak posi艂ku
    5
    Pude艂ko
    5
    R贸偶norodno艣膰
    5
    Dostawa
    5
    Estetyka podania
    5
    Jako艣膰 sk艂adnik贸w
    5

    5.00

    Low Carb + dla cukrzyk贸w + Paleo

    Zam贸wili艣my diet臋 dla Taty (cel schudn膮膰 z 126kg do 120). Na przemian low carb, dla cukrzyk贸w i paleo na 5 tygodni. Kontakt z BOK na czacie idealny - pani odpisa艂a po 1 minucie i wyjasni艂a wszystkie w膮tpliwo艣ci. Tak samo telefoniczne dogadywanie odbioru kluczyk贸w etc - wzorowo. Po pierwszym tygodniu 2500kcal ju偶 -3 kg :)) Tata bardzo zadowolony z produkt贸w - wydaj膮 si臋 wysokiej jako艣ci, zawsze dobrze ugotowane i doprawione. Przychodz膮 b. wcze艣nie rano wi臋c nawet jak zaczyna prac臋 o 6 to nie ma problemu z dostaw膮. Przez zmian臋 diety (1+2+2 tyg) produkty nie s膮 nudne. Bardzo polecam - to nasz pierszy catering dietetyczny i mam nadziej臋, 偶e inne firmy te偶 trzymaj膮 tak dobry poziom !

    • 0
    • 0
    Smak posi艂ku
    5
    Pude艂ko
    5
    R贸偶norodno艣膰
    5
    Dostawa
    5
    Estetyka podania
    5
    Jako艣膰 sk艂adnik贸w
    5

    4.70

    zdrowe dieta na c dzien

    Bardzo smaczne posi艂ki ,艣wiettnie zbilansowane. Polecam

    • 0
    • 0
    Smak posi艂ku
    4
    Pude艂ko
    5
    R贸偶norodno艣膰
    5
    Dostawa
    5
    Estetyka podania
    5
    Jako艣膰 sk艂adnik贸w
    5

    5.00

    Samuraj 3000 kcal

    Witam Serdecznie ;) Fitness Catering jest moim numerem 1 w艣r贸d wszystkich catering贸w (oko艂o 7-8) jakie mia艂em okazje zamawia膰, m贸j wyb贸r popieram faktami : -bardzo smacznie przyrz膮dzane posi艂ki, kt贸re do tego bardzo 艂adnie wygl膮daj膮 ( a jak wiadomo, je si臋 te偶 oczami) -bez zb臋dnych polepszaczy, ulepszaczy, dip贸w, sos贸w niewiadomego pochodzenia i konsystencji, ciast kt贸re tylko podbijaj膮 kaloryczno艣膰 - po prostu jesz kalorie w 100% pochodz膮ce ze zdrowego i ma艂o przetworzonego jedzenia - Bardzo dobry kontakt ze strony Biura Obs艂ugi, zawsze szybko i bez kr臋cenia nosem rozwi膮zuj膮 ka偶dy m贸j problem b膮d藕 zachciank臋. - za pomoc膮 kilku klikni臋c mo偶na zmieni膰 rodzaj diety, kaloryczno艣膰, czy nawet adres dostawy, jest to wygodne i bardzo 艂atwe - no i najwa偶niejsze, tej zimy nie mia艂em ani jednego dnia infekcji ( co nigdy wczesniej sie nie zdarzy艂o) i by膰 mo偶e nie jest to zas艂uga samej tylko diety i 艣wietnej jako艣ci produkt贸w, ale zdecydowanie - lwia jej cz臋艣膰 Pozdrawiam

    • 0
    • 0
    Smak posi艂ku
    5
    Pude艂ko
    5
    R贸偶norodno艣膰
    5
    Dostawa
    5
    Estetyka podania
    5
    Jako艣膰 sk艂adnik贸w
    5

    5.00

    LOW IG

    To ju偶 kolejna firma caternigowa, z kt贸rej us艂ug korzystam i jestem bardzo zadowolona. Jedzenie jest przede wszystkim smaczne ale te偶 estetycznie podane. Wszystko jest 艣wie偶e i pachn膮ce. Nie ma r贸wnie偶 problem贸w z dostaw膮. Polecam jak najbardziej zwlaszcza, 偶e znalezienie smacznej diety LOW IG nie jest takie oczywiste:)

    • 0
    • 0
    Smak posi艂ku
    5
    Pude艂ko
    5
    R贸偶norodno艣膰
    5
    Dostawa
    5
    Estetyka podania
    5
    Jako艣膰 sk艂adnik贸w
    5

    Oce艅 Fitness Catering 鈥 dodaj swoj膮 opini臋!

    Dodaj swoj膮 opini臋

    Jedno zdanie teksu zach臋caj膮cego do dodania oceny.

    Przeczytaj jak prawid艂owo napisa膰 opini臋, aby zosta艂a opublikowana 鈫

    Jak prawid艂owo napisa膰 opini臋, aby zosta艂a opublikowana?

    Zale偶y nam na wysokiej jako艣ci publikowanych opinii. Staramy si臋 aby by艂y one naprawd臋 pomocne dla wszystkich. Dlatego pami臋taj 偶eby Twoja opinia:

    • by艂a merytoryczna, szczeg贸艂owa i bogata w detale (nie publikujemy opinii "polecam" czy "nie polecam" - chcemy pozna膰 jak najwi臋cej szczeg贸艂贸w)
    • nie zawiera艂a niekulturalnych czy obra藕liwych zwrot贸w
    • dotyczy艂a jednej, konkretnej firmy, kt贸r膮 w艂a艣nie oceniasz
    • opisywa艂a tylko Twoje do艣wiadczenie z firm膮, a nie zas艂yszane plotki
    • nie zawiera艂a link贸w i odno艣nik贸w do innych portali

    Po prostu: wystaw tak膮 opini臋, jak膮 sam chcia艂by艣 przeczyta膰 :)

    Administrator serwisu Cateromarket.pl nie ponosi odpowiedzialno艣ci za wypowiedzi Internaut贸w opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy zgodnie z obowi膮zuj膮cym regulaminem. Osoby zamieszczaj膮ce wypowiedzi naruszaj膮ce prawo lub prawem chronione dobra os贸b trzecich mog膮 ponie艣膰 z tego tytu艂u odpowiedzialno艣膰 karn膮 lub cywiln膮

  • Recenzja eksperta

    Recenzja eksperta

    Przeczytaj jak oceniamy 鈫

    Test cateringu dietetycznego przeprowadzony przez Cateromarket.pl jest w pe艂ni niezale偶ny. Catering zam贸wili艣my anonimowo aby mie膰 pewno艣膰, 偶e dostajemy posi艂ki takie same jak pozostali Klienci. O艣wiadczamy, 偶e nie jest nasz膮 intencj膮 ani nie mamy 偶adnego interesu w promowaniu b膮d藕 deprecjonowaniu kt贸rejkolwiek z firm oferuj膮cych catering dietetyczny. Do ka偶dej recenzji podchodzimy z najwy偶sz膮 staranno艣ci膮 i szczero艣ci膮. Nie oznacza to jednak, 偶e wszyscy musz膮 si臋 z nasz膮 recenzj膮 zgadza膰 - r贸偶ni ludzie, r贸偶ne gusta, r贸偶ne oczekiwania.

    Wst臋p

    Tym razem na ostrzu naszego no偶a znalaz艂 si臋 Fitness Catering, kt贸rego mieli艣my ju偶 kiedy艣 okazj臋 smakowa膰. Przy tym podej艣ciu wzi臋li艣my na celownik Zdrow膮 diet臋 na co dzie艅. To tylko jedna z 14 diet dost臋pnych w Fitness Catering ale dedykowana dla ka偶dego, zatem idealnie wkomponuje si臋 w charakterystyk臋 naszych test贸w. Je艣li jeste艣cie ciekawi jakie wra偶enie zrobi艂y na nas kokosanki, albo jak mi艂o zaskoczy艂y nas pieczone owoce z rodzynkami sprawd藕cie sami poni偶ej!

    Szczeg贸艂y recenzji

    • Zdrowa dieta na co dzie艅
    • 13 maj 2020

    Dzie艅 1

    • 艢niadanie: Sa艂atka pasterska z jajkiem i gruboziarnistym chlebem
    • II 艣niadanie: Wi艣niowy koktajl na jogurcie z dodatkiem otr臋b贸w owsianych
    • Obiad: Stripsy z pol臋dwiczek kurczaka w sosie musztardowym z kasz膮 j臋czmienn膮 i sur贸wk膮
    • Podwieczorek: Ciasteczka "kokosanki"
    • Kolacja: Fasolka barbecue

    • Po偶ywne, smaczne 艣niadanie na start
    • Mocno wi艣niowy, aromatyczny koktajl
    • Kokosanki smakowa艂y jak z bardzo dobrej cukierni, akurat do wieczornej herbaty

    Dzie艅 2

    • 艢niadanie: Pudding ry偶owy z daktylowym sosem
    • II 艣niadanie: Roladki z tortilli z wiosennym twaro偶kiem i chrupi膮cymi warzywami
    • Obiad: Gulasz wo艂owy w czerwonym sosie curry z quinoa i duszonymi warzywami
    • Podwieczorek: Sernik na zimno z plastrami pomara艅czy
    • Kolacja: Zapiekanka makaronowa z serem lazur

    • Nie jeste艣my fanami twaro偶ku, ale z postaci farszu do tortilli skrad艂 nasze serca!
    • Wo艂owina w gulaszu by艂a mi臋ciutka, soczysta, a to sztuka.
    • Co prawda zapiekanka by艂a serowa, ale my nie czuli艣my 偶adnych ser贸w.

    Dzie艅 3

    • 艢niadanie: Serek wiejski z pomidorow膮 sa艂atk膮 i chrupkim pieczywem
    • II 艣niadanie: Szpinakowe muffinki jajeczne z serem feta, 艣wie偶ymi warzywami i 偶ytnim chlebem
    • Obiad: Pieczony dorsz w sosie koperkowym z kasz膮 jaglan膮 i mizeri膮
    • Podwieczorek: Sa艂atka owocowa
    • Kolacja: Potrawka z soczewicy i tofu z duszonymi pieczarkami

    • Fajne, lekkie 艣niadanie. Uwielbiamy serek wiejski i jemy go do艣膰 cz臋sto. Mi艂e zaskoczenie, 偶e pojawi艂 si臋 r贸wnie偶 w cateringu.
    • Rybka by艂a tak dobrze przyrz膮dzona, 偶e rozpuszcza艂a si臋 w buzi.
    • Nie przekona艂y nas muffinki szpinakowe. Mo偶e oryginalny pomys艂, ale danie md艂e, bez smaku.

    Dzie艅 4

    • 艢niadanie: Mocno kakaowa owsianka z porzeczkami
    • II 艣niadanie: W臋dlina drobiowa z jogurtowym sosem tatarskim, 艣wie偶ymi warzywami i pumperniklem
    • Obiad: Makaron soba w aromatycznym sosie winnym i jajkiem
    • Podwieczorek: Pieczone owoce z twarogiem i rodzynkami
    • Kolacja: Cytrynowe risotto ze szparagami i mini mozzarell膮

    • Mocno s艂odka, kakaowa owsianka. Fajne prze艂amanie smaku kwa艣nymi porzeczkami.
    • Jak zobaczyli艣my 'pieczone owoce z rodzynkami' to od razu pomy艣leli艣my sobie 'fuuuuj'. Mylili艣my si臋, to by艂o smaczne.
    • Sezon na szparagi pe艂n膮 g臋b膮. Ekstra, 偶e te偶 pojawi艂y si臋 w posi艂ku. Pyszna kolacja!
    • Obiad bardziej przypomina艂 nam 艣niadanie lub kolacje, ani nie wygl膮da艂, ani nie smakowa艂.

    Dzie艅 5

    • 艢niadanie: Jarmu偶owa pasta twarogowa z pomidorami i bu艂k膮 grahamk膮
    • II 艣niadanie: Koktajl odporno艣ciowy
    • Obiad: Wo艂owina w sosie pieczeniowym z kasz膮 jaglan膮, soczewic膮 i sur贸wk膮 z marchewki i chrzanu
    • Podwieczorek: Waniliowe ciastka owsiane
    • Kolacja: Ziemniaczana zapiekanka z broku艂em i serem lazur

    • Koktajl odporno艣ciowy brzmia艂 jak zagadka, nie wiedzieli艣my co w sobie zawiera. Smakowo da艂 rad臋.
    • Znowu wo艂owina dobrze przyrz膮dzona, nie by艂a twarda lecz w sam raz.
    • Uwielbiamy zapiekanki ziemniaczane, w po艂膮czeniu z broku艂em i serem lazur smakuj膮 jeszcze lepiej.

    Dzie艅 6

    • 艢niadanie: Nale艣niki z tortilli z serkiem 艣mietankowym
    • II 艣niadanie: Ch艂odnik
    • Obiad: Burgery wo艂owe z pieczonymi ziemniakami
    • Podwieczorek: Turecka sa艂atka z serem feta
    • Kolacja: Mi臋towy sernik z czekolad膮

    • Nie pomy艣leliby艣my, 偶eby zrobi膰 s艂odkie nale艣niki z tortilli. Genialny pomys艂.
    • Uwielbiamy ch艂odnik, szczeg贸lnie ten z botwink膮 i jajkiem. Dzi臋kuj臋my.
    • Nie jedli艣my wcze艣niej mi臋towego sernika. Wiadomo, 偶e mi臋ta i czekolada to wyborne po艂膮czenie.
    • Naszym zdaniem, lepiej podawa膰 pieczony bak艂a偶an bez sk贸rki, kt贸ra jest twarda i niejadalna.

    Dzie艅 7

    • 艢niadanie: Jaglanka waniliowo-malinowa
    • II 艣niadanie: Rybna pasta z makrel膮 w towarzystwie kiszonej marchewki i zielonego og贸rka z 偶ytnim chlebem
    • Obiad: Pieczone pol臋dwiczki z kurczaka w sosie dyniowym, mieszanka ry偶u i sur贸wka z czerwonej kapusty
    • Podwieczorek: Ciasto rafaello
    • Kolacja: Leczo z komos膮 ry偶ow膮

    • Pasta rybna to do艣膰 ryzykowna sprawa, ale ta by艂a wyj膮tkowo dobra. Tym bardziej, 偶e w towarzystwie chrupi膮cych warzyw i 艣wie偶ego chlebka.
    • Pol臋dwiczki rozp艂ywa艂y si臋 w ustach, oryginalny sos dyniowy.
    • Raczej nie jedli艣my leczo w po艂膮czeniu z komos膮 ry偶ow膮.
    • Jaglanka jak jaglanka, sza艂u nie by艂o.

    Dzie艅 8

    • 艢niadanie: 艢niadanie angielskie z 偶ytnim chlebem
    • II 艣niadanie: Gryczany baton z bakaliami i porzeczkowym jogurtem
    • Obiad: Z臋bacz miodowo-limonkowy z ry偶em basmati i orze藕wiaj膮c膮 sur贸wk膮 z zielonego og贸rka
    • Podwieczorek: Panna cotta z musem z le艣nych owoc贸w
    • Kolacja: Pomidorowe p臋czotto z bia艂膮 kapust膮 i kruszonym w臋dzonym twarogiem

    • W czasach kwarantanny nie mo偶emy opuszcza膰 kraju. Doceniamy, 偶e Anglia przywita艂a nas swoim 艣niadanie.
    • Panna cotta wygl膮da艂a profesjonalnie, jak deser w restauracji. Wraz z dodatkami tworzy艂a kompletn膮 i smaczn膮 ca艂o艣膰.
    • Batony na drugie 艣niadanie by艂y surowe, niedopieczone? Niesmaczne.
    • Pomidorowe p臋czotto wydawa艂o si臋 by膰 ciekawe, ale w smaku rozczarowanie...

    Dzie艅 9

    • 艢niadanie: Cynamonowy power bowl z owocami
    • II 艣niadanie: Jajka z sosem jogurtowym, chrupi膮cymi warzywami i chlebem 偶ytnim
    • Obiad: Pol臋dwiczka z indyka w sosie szpinakowym z kasz膮
    • Podwieczorek: Pudding chia z musem morelowym
    • Kolacja: Ry偶owa sa艂atka z fet膮 i sosem sezamowym

    • Jajka na 艣niadanie to zawsze udany pomys艂.
    • Pol臋dwiczka soczysta, zrobiona w punkt.
    • Jeste艣my fanami nasion chia i tapioki. Taki podwieczorek to sama przyjemno艣膰.
    • Cynamonowy power bowl smakowa艂 jak zagotowana na wodzie owsianka z nutk膮 cynamonu i jab艂ek. Szpitalne jedzenie.

    Dzie艅 10

    • 艢niadanie: Warzywna pasta z marchewk膮, cukini膮 i chrupkim pieczywem
    • II 艣niadanie: Koktajl waniliowo-bananowy z kardamonem
    • Obiad: Boeuf Strogonow z kasz膮 gryczan膮
    • Podwieczorek: Orzechowe kulki mocy
    • Kolacja: Placuszki kukurydziane z jarmu偶em i orze藕wiaj膮c膮 sals膮 z og贸rka

    • Warzywna pasta smakowa艂a jak hummus, pychota.
    • Wanilia i banan to kolejne, udane po艂膮czenie smak贸w.
    • Mi臋so by艂o dobrze przyrz膮dzone w sam raz.
    • Szkoda tylko, 偶e znowu kasza jako dodatek do obiadu.

    Podsumowanie strony wizualnej:

    Posi艂ki wygl膮da艂y przyzwoicie, 艣wie偶o i apetycznie. Tylko je艣膰.

    Podsumowanie r贸偶norodno艣ci:

    Niekt贸re pomys艂y na posi艂ki si臋 powtarza艂y, ale w przeci膮gu tych 10 dni, mi臋li艣my okazj臋 pr贸bowa膰 wielu r贸偶norodno艣ci. Do艣膰 cz臋sto go艣ci艂a r贸偶nego typu kasza. Rozumiemy, 偶e jest zdrowa i mniej kaloryczna, aczkolwiek brakowa艂o nam troch臋 np makaronu. To tylko sugestia. Mi臋li艣my okazj臋 ju偶 pr贸bowa膰 Fitness Catering i zdecydowanie czu膰 popraw臋 w smaku, wygl膮dzie i wi臋ksz膮 kreatywno艣膰 w daniach.

    Podsumowanie jako艣ci:

    Nie mamy 偶adnych zastrze偶e艅, dania by艂y zawsze 艣wie偶e, a produkty najwy偶szej jako艣ci.

    Podsumowanie dostaw:

    Wybrali艣my ranne dostawy, zawsze by艂y na czas. Posi艂ki nie by艂y nigdy wymieszane, koktajle by艂y w plastikowych buteleczkach, a posi艂ki pakowane do papierowej torebki.

    Inne uwagi:

    Jednego dnia otrzymali艣my wiadomo艣膰, 偶e z powodu awarii samochodu mo偶e pojawi膰 op贸藕nienie w dostawie. Jedzonko by艂o jednak na czas, ale fajnie, 偶e zostali艣my wcze艣niej poinformowani o sytuacji.

    Odpowied藕 firmy:

    6